onsdag 30 juni 2010

Städ och fix

Vart tog den här dagen vägen?
Jobbat mellan passet... så de var en hel dag på jobbet... men lugnt med barn. Vi har städat och grejat (tvättat bord och stolar, madrass skåp m.m.) Har en hel del och tvätta i morn på jobbet... madrass skydd, täcken, soff överdrag m.m.
Är en del fix och så på jobbet.. städar och fejar... sedan kom jag hem vid 16 - där fortsatte städandet... Tommas hade gjort mycket på dagen så det var övervåningen och lite annat kvar... Jag putsade fönstren - det behövdes!Nu skiner det är hemma... skönt! I morn skulle Tommas fixa i källaren..ställa i ordning och städa ur... =)
Han är för go..

Theo har haft en bra dag.. glad och full av upptäckarlust ;) Ska fram och titta och känna överallt...
Ser att tre tänder till är påväg.. (han har en än så länge)..

Gjorde ett kortare besök hos pappa och Yvonne ikväll... lite fika och mys.. De hade vart på IKEA idag - JAG VILL MED DIT! Blir att boka in en dag nu i sommar (början på augusti) ;)

Theo somnade vid halv åtta... som alltid - han var bra trött!
Nu ska jag kika lite bloggar innan sängen!

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en