onsdag 9 juni 2010

Pengar och brand

Tommas föräldrar har skaffat en ny katt... den tyckte Theo var spännande... katten tyckte inte det var lika kul att Theo släpade sig efter... ;)


Idag blev jag "rik" - skattepengarna har hittat till mitt konto =)
Dock ska dem gå till vårt kalas i sommar...
Så jag ska föra över dem till annat konto! Likaså Tommas skattepengar..

Fick reda på att de brunnit hemma hos släktingar till Tommas för någon vecka sedan. Fy för sånt... dem klarade sig bra.
Övervåningen blev förstörd vad jag vet nu. Så just nu bor dem hos släktingar...

Går inte veckorna ruggigt fort...i morn är det redan torsdag ?! Idag på jobbet var vi hem bjudna till ett barn. Det var super mysigt - var fjärde året vi var där nu =) Tog med oss alla 16 barn och gick dit, hade en toppen stund!

När jag kom hem var det bara till att växla några ord med Tommas innan han åkte iväg för att döma match i Stenungsund... han kommer nog hem snart tror jag =S

Nej, ska hänga upp en tvätt... sedan sova - börjar tidigt i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en