onsdag 23 juni 2010

Jobb, BVC, föräldraträff

Det var en slagen hjälte som somnade gott kvart över sju...

Det har vart en lång dag.
Började tidigt idag så det var till att gå upp 5.30 i morse. Sedan jobba till 13.15 - idag var jag på avdelningen bredvid! Gick bra det - var ute och plockade blommor till midsommarstången =)
Efter jobbet mötte jag upp Tommas på BVC. Var läkarbesök där idag (10 månader). Gick bra, vi struntade i att väga och mäta - var ju där för en vecka sedan och gjorde det! Men läkaren kikade och lyssnade - han fick mvg ;)
Pratade lite med Laila om mat och hon ställde lite frågor "om Theo kunde" vissa saker. Han kunde de hon frågade.
Så nu fick vi två nya tider... en i augusti (bara för att mäta och väga) och 1 års besök i september (vaccin).
Herregud - vi är snart i september...=S

Men men, efter BVC åkte vi hem till Annika och Amanda på föräldraträff =) Även Jenny och Elliot, Anna och Love kom dit. Vi hade trevligt som alltid! Tack för idag!

Theo var bra trött på slutet - somnade snabbt i bilen - innan vi åkte hem från Lysekil så hämtade vi med oss Jim. Tommas och Jim skulle iväg och döma så det passade ju bra. Dem skulle till Strömstad ikväll!
Jag och Theo har haft kvällen för oss själva.. lekt och busat... nu är han inne i en nice fas - ska bara stå.. så fort han får chansen så ställer han sig upp efter möblerna..."min bebis"...

Som ni märker har det gått i ett idag... nu är jag såå trött!
Det är dags att ladda för morgondagen - midsommarfirande på jobbet. Även lediga barn får komma och vara med då vi dansar och fikar!


2 kommentarer:

  1. Det här året har gått så snabbt. Satt precis och tänkte tillbaka vad man gjorde för 1 år sen. Då jobbade man och väntade bara på att få gå hem och vara mammaledig och nu ska man börja jobba imorn och om 2 månader är det september...vart har tiden tagit vägen?!

    Kram

    SvaraRadera
  2. ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★23 juni 2010 kl. 22:42

    Hur stor är Theo nu?
    De där med att stå känner jag igen. Så fort Melvin hamnar på golvet då ska han resa sig mot allt! stå stå stå =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en