tisdag 29 juni 2010

??

Dagen har vart bra... jobbade sent idag...
På vägen hem köpte jag lite blommor att plantera ute i våra krukor...lite sent - men nu är det gjort! =)
Tommas har idag målat resten av de vita på altan räcket... hmhm.. nu verkar de dock bli regn... hoppas inte, så han kan fortsätta i morn. Hade vart skönt och fått det gjort och klart!!

Pappa kom vägen om med två filmer dem lånat... de hade vart i Lysekil och ätit langos (som inte var goda).

På jobbet just nu pockar vi och fixar. Förbereder inför hösten... platser ska namnas och leksaker tvättas m.m.
Finns alltid något att göra!

Kram och god natt på er!



3 kommentarer:

  1. Mycket att pyssla m hör jag när man har hus... ujujuj va har vi gett oss in på (har skrivit upp oss på Villatomt-kö idag..) ;p

    SvaraRadera
  2. Jag har inte köpt en enda blomma ännu - men ids inte när vi inte har någon tomt ännu, får nog bli nästa år ;-)

    Ha en fin dag, kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Ingen bild på de nya blommorna`:)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en