tisdag 1 juni 2010

1 Juni = sommarmånad

Sommarmånaden Juni har gjort sin första dag..

Ojoj, vad härligt väder vi har!

Super varmt - på jobbet steker de i solen... så man får vara stunder i skuggan...
Måste smörja in mig ... man säger till föräldrarna att smörja barnen... men nu måste jag säga till mig själv :)
Får så många fräknar nu...=/
Men men kom på i morse att jag typ inte har några kläder som passar... har inte gått ner så mycket så jag kan ha mina "gamla"...så vi fick slänga in till torp och handla några...kan ju inte bara ha två/tre stycken att byta med...
Så slutsatsen blir av detta = Gå ner i vikt Veronica...

Tjatigt jag vet - men måste gnälla lite på kommunen. Sista ansökningsdagen för förskoleplats till hösten är 15 april. Två utskick har gått ut vet jag... vi var inte med i dem ... men vi har fortfarande inte fått besked om plats! =S Pratade lite med en jag känner som jobbar där jag sökt som andra hands val. Hon kan inte komma ihåg att hon sett Theos namn... =S... jaja vi får se. För enligt henne skulle dem ha föräldramöte nästa vecka - så får man plats där - känns de som man vill veta det snart...
Vi skickade ju in ansökan om plats i januari...=/
Pust och stön...

Nej nu är jag trött efter en dag på jobbet - vart ute mycket idag med... och sedan hunnit med torp. Ska slappa framför TV:en med mannen...

GRATTIS Anders som fyller år idag.


2 kommentarer:

  1. Hej! Vi har inte heller hört något om förskoleplats! Börjar bli smått stressad och irriterad känner jag! Hur går det på på jobbet annars, ovant kan jag tänka! Jag börjar få värsta jobbångesten! :S

    SvaraRadera
  2. Hej! Ah, jobbar du också med barn :) Idag är vår första soliga dag på evigheter. Har precis skickat iväg sonen på en bussutflykt med förskolan. Hoppas att de får roligt :)
    Jobbigt att inte få veta om förskoleplats.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en