söndag 2 maj 2010

Så var den här dagen slut...

Vart tog timmarna vägen som jag trodde jag hade tidigare...? Jo, dem bara flög iväg...*borta*
Theo har under helgen fått en del knepiga röda fläckar på mage/rygg armar... vet inte vad de kan vara. så de blir att ringa bvc i morn 8.30!
Hoppas vi kan få komma dit och visa. Han har alltid haft torr hud - blöjvecks eksem... har smörjt med miniderm sedan han var pluttis! Men nu vet jag inte vad de här är för något blir inte bättre heller... hmhm har en väninna vars dotter hade fått några röda fläckar de konstaterades vara svamp?... =S
Återstår att se i morn!

Nu är Theos säng sänkt i alla fall. Man vet ju aldrig . Bättre och göra de nu innan de sker en olycka. Han börjar ju som sagt dra sig upp - försöker i alla fall!

Även matstolen är justerad!

Lite projekt att göra under en tid framöver:

Strö på blåkorn på gräsmattan (skippar mossrivningen i år)
Sätta upp en platta och plåt på huset (vid altanen)
Under altanen ska de fixas
En del "bitar" ska målas på altanen
Bilen poleras och vaxas
Fixa rabatterna
Theos rum
Ett par lister i hallen uppe
Muren i källaren ska "lappas"
Klippa rosbuskar
Fixa spalje till rosorna

Som sagt de finns en del....

Undrar när dem kommer och agar får luft/värme pump? Var ett bra tag sedan vi fick lappar hem om vad de skulle kosta m.m. Dem får ett par dagar till på sig -sedan får jag ringa och höra!

Ska till babyproffsen i morn och kika efter ett nytt regnskydd till vagnen - resåren har gett med sig i den delen som är upp över sufletten... åker liksom av =/
Och jag vill ju att de ska sitta på ordentligt då man är ute... i helgen hände det... och de var så tröttsamt att dra fram de hela tiden =(

GRATTIS Marielle och Daniel till er flicka Moa =)

Uppdatera bebislistan kanske...=)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en