söndag 30 maj 2010

Mors dag!

Min första Mors dag... =) - jag har fått fina muggar med olika motiv!
Och hur ska den firas då?
Jo, först blev det frukost hos min mamma...med kusiner och hela gänget samlat... 10 personer runt bordet...mamma fick present i från nallebudet!
Klockan 12 åker vi till Röe... där blir det lunch med pappa och min farmor och faster.
Sedan hem och ta de lite lugnt... innan det blir fotbollsmatch med killarna klckan 16. Idag ska dem möte Hamburgsund/fjällbacka.
Efter matchen åker vi till Tommas föräldrar och firar hans mamma... blir mat där ikväll.
Så dagen är full med olika möten och besök... ;)
Ha en bra Mors dag alla underbara mammor =)

2 kommentarer:

  1. ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★30 maj 2010 kl. 12:37

    Isabelle o Melvin har oxå nallar från nallebudet som de fick när de döptes. En nalle med tröjsa, deras namn och dopdag! Jätte fina nallar.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en