fredag 9 april 2010

Vad bjuder den här dagen på ?

Har varit till tippen med pappa idag på morgonen... slängt lite skit..=)
Men hittar inte min mobil efter det... förhoppningsvis ligger den i pappas bil...?

Tommas åkte till Örebro i morse... kommer hem söndag kväll...

Just nu sover Theo... behövligt - han var så ledsen...Sedan blir det lunch.
Åker upp till mammas jobb en tur och hälsar på, förhoppningsvis hämta mobilen hos pappa på vägen. Han var inte hemma nu så vi skulle höras om en stund när han kollat bilen...
Efter mammas jobb åker jag och Theo till Lysekil för att hämta korten på honom hos Lasses =) Spännande...

Sedan stannar vi till i Brastad hos mamma, där blir de mat ikväll - tacos tror jag =P
Ska även fixa vagnen - byta ett fäste som är kasst...=S så vagnen ska packas med.
Ska fixa med inbjudningskort till vårt kalas i sommar...måst få iväg dem till veckan!
Även resesängen och mat till "bubben" ska med...
Ha en bra dag i fina vädret!



2 kommentarer:

  1. ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★9 april 2010 kl. 12:13

    vad för kalas?

    SvaraRadera
  2. Hej, hej!
    Vill bara tipsa dig om en tävling på min blogg. Jag lottar ut en personlig body/t-shirt till din plutt :) Du kan välja om du vill designa den med text eller bild :) Det vill du inte missa, va? Kika in vettja!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en