tisdag 20 april 2010

Mysigt

Var toppen på musikleken även den här gången! =)
Blev någon form av ärtsoppa - gjord på gröna ärtor. Helt OK! =)
Sista gången är 11 maj - så de är ju musiklek några gånger till, men då ingen lunch efteråt...
Theo fick mat då vi kom hem ...sedan blev de sängen - han somnade så gott så... sover ännu...min tröttis.
Ska fixa mig lite innan jag ska iväg och klippa mig...

Fick hem Wallander filmen idag från cdon =) nummer 24 i ordningen "Wallander - Arvet". Så den får vi ta och se... kanske i morn kväll...
Nu har nog även alla räkningar ramlat in för den här månaden...att de kan bli så många? =S
Men men får sätta mig med de i morn..

Kram på er...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en