måndag 26 april 2010

Måndagslista

  • Idag måndag är jag glad för att vi har haft en underbar helg!
  • Glad då jag ser Theos framsteg, nu går det undan.
  • Ska på första resan (Danmark) torsdag - lördag med familjen + Tommas föräldrar/syster - spännande!
  • På onsdag vankas de fika och lekstund hemma hos Jenny och Elliot med "föräldragruppen"=)
  • I morn tisdag är de musiklek med massa mys...
  • Glad för min kusin med man som fått sitt andra barn - Michelle (Theos sjätte syssling)
Gör som Jennyn - gör en lista du med =)

4 kommentarer:

  1. Låter som en härlig vecka =)

    SvaraRadera
  2. Jaaa... Lite helgmys får man allt smaka på ;)

    SvaraRadera
  3. Vad många härliga saker du var glad för :) Tack för grattiset!

    SvaraRadera
  4. hihi ni har fullt upp ni!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en