lördag 10 april 2010

Lördag...

Innan vi drog igång idag... var de ju lite ärenden på schemat!
Köpte skor till Theo...så söta...bland annat.
Var en tur till Elisabeth och dem!

Efter att vi planterat om blommor hos mamma och hos mig blev de torp...köpte grill (till mamma)...
Så nu grillas de för fullt - ska bli gott med mat...=P Första grillningen i år...=)
Blir väl här ikväll med...

För Tommas och dem går de bra.. vann även matchen idag på förmiddagen. Nu är dem klara för A-slutspel. Har en gruppspelsmatch ikväll... + kvartsfinal... sedan får vi se...
Theo har vart ute mycket idag - de märks han är mycket tröttare... men man behöver solen och syret
Ha de bra... skriver kanske mer sen

1 kommentar:

  1. Åh va avis jag blir då jag läser att ni grillat! Då är det vår!!!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en