fredag 23 april 2010

Idag är det fredag - löning för många

Theo är något bättre idag, men vi håller oss inomhus!
Mamma kommer hit efter jobbet och har honom en stund så jag kan åka och handla.
Storhandla - de ekar typ i kyl/sval och frys... =O
Tommas får ju pengar idag - dock inte jag =/...men men den som väntar på något bra...
Tommas möter upp mig vid affären då han slutar jobbet... sedan åker vi hem med allt...jag lämnar bara av Tommas med allt vi handlat.
Behöver åka upp på killarnas träning (slutar 16.30).

Skulle hjälpt till på knattediscot ikväll (sista discot innan sommaren), men jag får bli hemma med lillplutten! Tommas är där och spelar musiken...
Jag och Theo har en lugn och mysig fredag kväll för oss själva - är ju "så ska det låta ikväll" =D

Kram =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en