torsdag 1 april 2010

Hemma igen

Hos polisen visade jag upp dem här breven jag och min syster fått... men de var bara och skita i dem sa han! Så då hivar vi dem...

Var super mysigt på babycafet idag... var dock inte så många.. eller ja 6 stycken (typ halva våran föräldragrupp)...=)
Men de var nice, babyrytmik och fika... barnen växer och man ser hela tiden att de hänt massor... dem grejar på golvet... =)

Theo sov i bilen hem... alltså inte långa stunden.. så han har fått mat... leker just nu på filten... men snart dags att sova...

Grattis Angelica L till er son.. hoppas allt gått bra =)

"Hihi... jag har vunnit i en till tävling..lägger ut bilder då jag fått hem det! =) "

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en