lördag 17 april 2010

Fullt ös hela dagen...

Började med arbetsdag med SAIS ledarna.. jag fixade med västar - tvättade dem och slängde de ja tyckte var kassa... Några röjde bollförråd...ågra renoverade på kiosken...sågade ner en del träd - där de ska bli parkering ... så ja de var fullt upp...
Så Tommas har haft Theo mycket idag...
Åkte till mamma vid 12... där vi åt lunch och så - tog med paj som blev över igår...

Vi röjde på vinden vid lillebrors rum... sånt som är mitt fick åka med hem... och fixade i ordning där inne - så nu är den vinden städad =) Blev så FIN! Min syster han en vind i sitt rum ...men där har Simon massa flytta hemifrån prylar ivägen så den får vi vänta med lite...
Var även inne på Linus vind... ska fortsätta där i morn.. - städa den .. lägga in grejerna bättre och slänga en del... där inne hade jag två lådor som fick åka med hem ...

Åkte hem vid 18 tiden... Tomms åkte och hämtade Kina mat... mamma åkte med oss hem ... var riktigt gott med Kina mat... =P
Anders är med och är ledare på Linus fotbollsläger (de har övernattning med träningar och annat idag tills i morn). Vi tittade på körslaget ikväll... tyckte Rongedal skulle åka ut.. men men de är om det är...

Ska snart sova är trött efter massa fixande idag...

Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en