lördag 24 april 2010

Dagens ävenyr...

Hittills har de varit lugnt... vanliga bestyr som hör till.
Tvättat, diskat, maten står nu på spisen - väntar på att Theo ska vakna efter sin förmiddagslur.
Tommas ska iväg och döma fotboll vid halv två...är hemma vid 18 tiden igen...
Mamma kommer och hämtar mig vid 16 för vi ska på teater och äta god mat i Uddevalla ikväll (med hennes jobbar kollegor, de hade en biljett över så jag fick åka med - SNÄLLT).

Angelica åker med mamma hit så har hon Theo tills Tommas kommer hem...
Tommas kör sedan hem Angelica och då åker Linus och Anders med honom hit.. de ska grejas med Theos rum... =) Kommer bli så fint... ska målas och spacklas...
Så kanske rummet är färdig målat och spacklat i morn kväll...?
Efter de ska vi köpa tapeter...och då blir det tapetsering - gillar!
Vet inte vad vi ska ha för nåt men de ska nog ordna sig!
Efter de ska vi köpa golv... en hel djungel även det!
:S
Så det är väl ungefär de dagen bjuder på här...

Theo är nu frisk - eller ja, han är förkyld men ingen feber i alla fall - GOTT DET!

Jag var ute i trädgården nyss - slängde lite matavfall i komposten... kikade runt i rabatterna. Massa påskliljor som är på G, likaså tulpaner... dock verkar de bli sent med krokusarna i år och pingstliljorna... men men bättre sent än aldrig.

Någon som har tips på hur man blir av med sork från trädgården... ?!

Nej nu ska vi snart äta.. sedan blir de en dusch... och mys...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en