torsdag 22 april 2010

Barnvagnsrally ?

Morgonen var som vanligt en pigg och glad Theo. han åt gröt och lekte sedan på golvet...

Då babycafet är slut för terminen, så bestämde vi sist gång att de som vill och så träffas klockan 10 i parken =) Sagt och gjort... vi anslöt oss till parken klockan 10 idag på förmiddagen...
Vi blev 8 mammor med var sin vagn ;) Tog oss först en runda runt i staden i det underbara vädret! Gäller att passa på då solen är framme och himlen är blå.
Efter promenaden tog vi oss en fika... satt i vårsolen - tur jag hade med sittdyna...så man inte blev kall om rumpan...
Theo sov hela rundan - passande tid då han brukar sova vid 10... sedan vaknade han då vi satt och fikade... han fick mellis (frukt och yoghurt).

Vid 12 kte vi hem till min pappa... när vi kom in till pappa kändes Theo så varm... FEBER ett faktum - IGEN. Inte länge sedan han var sjuk ju. Knappt en månad sedan!
Men men han fick mat där - hade med bruk mat... jag fick kaffe - de var behövligt.
Kikade på rummet pappa gjort i ordning - blev så fint! De andra rummet som de ska börja med nu kommer också bli snyggt!

Vi åkte hem vid 14 tiden... Theo slocknade i bilen, bar upp honom i sängen då vi kom hem... sedan har vi vara tagit de lugnt hemma...
Innan vällingen blev de alvedon... då han ätit somnade han...
Han sover dock lite oroligt... men men får se hur natten artar sig!

Tommas pappa är här hos oss... Han hade ingen lust att vara på bingon idag (Tommas mamma och syster är där och spelar), så han kom hit istället!

Nej, ska vara lite trevlig nu med de andra...


1 kommentar:

  1. Då hoppas jag att både jag o theo blir friska snart!! Tack vännen :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en