tisdag 23 mars 2010

Trött pojke

Idag sov inte Theo många timmar... inte alls som han brukar... så efter vällingen slocknade han direkt!

Igår fick vi ju städat... så idag tog vi fram lite påsk saker - har inte så mycket..men de räcker. Ska fixa med påskriset i morn - ska ha ett inne och ett ute!
Har jag tänkt i alla fall...

Idag har vi vart på musiklek - super mysigt IGEN! Blev även soppa ... den var kalas god! =)
Efter de åkte vi till pappa, Yvonne skulle ha pengar av mig... så nu e jag skuldfri! Angelica var också där...
Pappa och dem ska göra ordning i ett rum... så vi drog tapeter och lite sånt... då såg vi under garderoben som vi tog bort att farfar hade skrivit datum, dag och sitt namn - det var lite kul. "De stod 78-03-12 måndag Nils" (farfar som byggt huset).

Sedan åkte vi hem.. fixade med tvätt.. och mat, disk...

Tommas tränar ikväll, han brukar inte göra de på tisdagar - men de passade så ikväll...

Nej nu ska jag se på äntligen hemma...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en