fredag 26 mars 2010

Super trevlig kväll!

Var på Luna cafe - after work =) Med Höstrusk gruppen =)
God mat, dryck... trevligt sällskap.
Var över ett år sedan jag drack öl... =O ... inte sedan förra nyår 08/09... smakade bra, passar kanon till spansk mat =)
Blev 3 stycken... ;)

Sedan bar de hem... då vi tog kaffe och kaka här...mysigt och gott...

Theo vart ledsen då vi åkte, men de hade gått bra sen... Så vi får nog träna lite på det mer... så man kan ut och äta eller se bio m.m.
Men men de hade gått bra... var ju bara borta lite mer än två timmar.. mjukstart!
När vi kom hem var de lite kram och gos.. pyjamas på, min mamma fixade det... sedan var de välling dags... han somnade så gott efter det!

Dem åkte hem för ca en timme sedan... trötta... och mätta. Synd inte Pernilla kunde vara med (sjuk)...

Nej... undra vem som vinner Lets dance ?? Inget jag följt men ändå kul och se vem som vinner.... =)

Snart sova... natti natti på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en