måndag 8 mars 2010

Snart TV tajm

Japp, så är det... från 20 och framåt är de massa bra på TV:en =)

Tommas har åkt iväg på årsmöte.. vet ej när han kommer hem... vi bara bytte i dörren typ...=S

ikväll fick Theo välling första gången... han har ju fått ersättning - en flaska om dagen men ikväll blev de välling (blandade dock hälften hälften då jag vill göra slut på ersättningen jag har också)... gick super bra... så nu sover han... min bubbeman ;)
Från igår så får han flaskan som sista mål... och de fungerar fint! Eftersom de nu blir välling så faller de sig bäst så... i och med de ammar jag bara på morgonen ev på dagen om man är iväg eller så...men trappar ner på det...

I morn vankas de musiklek och sedan besök hos en kollega... mysigt!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en