söndag 28 mars 2010

Slappar...

Har städat lite uppe - efter dagens golv fixeri...

Theo somnade senare än han brukar - fast dagen har inte alls vart som innan heller.. vaknade senare - sovit mindre och på andra tider...=S...

Jag och Tommas tog oss lite kaffe... finns dock inte mycket och se på TV:en...
Har fixat med mat tills i morn..

Fick hem några saker vi beställt från Jotex - nya gardiner, jag strök dem och så. Plockade ner dem gamla... och fixade - men kom på att jag behöver sy upp gardinerna.. så dem blev liggande...
Hade även beställt nytt bäddset till våra sängar - som ska tvättas...

Det gick inte så bra för Tommas lag idag... dem gick ej vidare från gruppspelet... =/

Hm... nej ska gå och mysa med Tommas.. innan de är dags att krama kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en