lördag 27 mars 2010

Regnig lördag...

Väldigt vått utanför... skulle gå till komposten - inte de lättaste. Men de gick!
Theo sover nu sin förmiddagslur... Tommas fixar med lunchen...

Klockan 11 ska vi se "Skå ska det låta" - missade de igår...

Jag har hängt upp en tvätt - och startat en ny..

Theo har börjat vända sig till mage i sängen... =O... så nu kikar han ut över spjälsängs skyddet... och börjar ta tag i spjälorna... - inte bra! Snart dags att sänka sängen....så det inte händer något...

Katta - ja vi har bara sittdelen nu - då han knappt fick plats i liggdelen... genast blev han så stor.

Tommas ska iväg och döma innebandy sedan... så han åker vid halv ett - kommer hem närmare åtta ikväll...
Jag och Theo blir hemma... mys mys på hög nivå! =)

Inatt ska vi ju ställa fram klockan också - det innebär en timme mindre sömn... =/ Men vi går mot ljusare tider - SOMMARTID! =D

Grattis Olivia och Tove som fyller år idag! =)

Ha nu en bra dag alla!

1 kommentar:

  1. ★ Katta - Mamma till Isabelle o Melvin ★27 mars 2010 kl. 20:31

    Melvin börja ju vänta sig till mage när han var 3 månader, och har sovit på magen i sin säng i säkert 1 månad. Lite nervöst, men så fort jag vände honom på rygg så gick det 2 sek och magen var goare att sova på.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en