onsdag 31 mars 2010

Onsdag... igen - sista dagen i mars =O

Vaknade av telefonen idag... mamma som ringde...=/
Hon ville inget viktigt heller...

Theo sov lite oroligt inatt...eftersom han nu vänder sig så vaknar han då han hamnar på mage... men tillslut somnade han om... =)

I eftermiddag ska vi på föräldraträff på bvc... jag ska ta med kaffe... vi bestämde ingen sist så jag tar med igen.. och Jenny skulle fixa fika...
Hoppas de lir lika bra som sist för då tyckte jag de var kanon - var dock inte många sist... får se idag...

Efter de åker vi till mamma... min mormor skulle komma dit också... =)

Hm.. nej nu känner jag en ljuvlig doft... dags att ta hand om den...

Och idag är de sista dagen i mars månad... vart tar dagarna vägen...?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en