måndag 1 mars 2010

Ny vecka, ny månad

Ja, idag är de då 1 mars =O
REDAN!

Var ju inte länge sedan jag skrev 1 februari...?

Men men så är de tiden den rullar på... vill stanna den ett slag emellanåt...

Theo vaknade idag 7.30... hämtade honom till vår säng - så vi hade lite morgon mys =)
Sedan var de upp, byta blöja - ta på kläder... Amning...
Lek på filten och i gåstolen... men vid kvart i tio var de gas att sova - en trött kille som grejat massor... dock sov han bara 30 minuter.
Så de var att hämta honom... han låg på golvet ...medan jag satt intill och drack te... ;) Nu början han förflytta sig... så han man lagt honom på ett ställe så vrider han sig (inte runt) utan drar sig/ puttar med fötterna i sidled... Ja ni fattar säkert. Vänder runt gör han inte... ser att han börjar men inte ännu.
Han får även sitta kortare stunder... blir allt bättre!

Han fick mat (potatis, majs och kött) + banan... nu sover han igen...prinsen!
Även jag har hunnit med mat... nu ringer jag för att säga upp nån prenumeration - KÖ =/
Ska även ringa rambo och ändra sophämtningen... =S

Hm...ikväll blir det kanske simning med mamma!... vi får se...hoppas det!

Sedan är ju Tommas iväg från 19.30... då har jag TV:en själv - det innebär familjen annorlunda och spårlöst =)

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. min kille är som en ål på golvet, vänder sig runt hela hela tiden! =) tycker dock att han börja med det väldigt tidigt, men... han ville väl inte vara en liten bebis

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en