måndag 29 mars 2010

Ny äventyr idag...

Theo vaknade av Tommas klocka i morse - var jag glad över det ...NEJ! =/
Men som tur var ...somnade han om efter ca 30 minuter.... =)

Sedan var de upp... grötfrukost idag... mums tyckte han om det..provade en ny gröt för oss - Risgröt smak av mango och något tror jag det var...från 5 månader. Den gick hem hos lilleman! =)

Just nu lek... sedan då de är dags för att sova...ska jag lägga honom i vagnen... bort och handla lite... hoppas dem har tulpaner =)
Tänkte ta med de då vi ska bort i eftermiddag!

Vi ska hem till Ronny, Cindy och Henny efter Tommas slutat jobbet vid 16... mysigt.. se hur dem har de i Skalhamn!

Efter de ska vi vägen om killarnas träning... dem tränar mellan 18-19 ikväll... ska dit på slutet... hoppas få in pengar.. men de verkar trögt - gillar ju inte att tjata!
Tommas ska på innebandy träning i Munkedal vid halv åtta...
Så kvällen är spikad! =)

Ha en bra dag!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en