tisdag 30 mars 2010

Musiklek....

Ja vi åkte på musikleken idag...
Var inte som vanligt eftersom Margareta var på möte.. så de var en mamma som höll idet. Men de var mysigt och kul det med - gick så bra så =)
Vi hjälptes åt med sångerna och så!
De innebar även att de inte var lika mycket folk... kanske 12-14 barn med föräldrar... de brukar vara de dubbla! Nästan lite lagom idag ... hann man prata och så med fler...

Blev sopplunch... Theo skulle inte sova.. men han var på bra humör så de gick bra... trodde han skulle sova efter han fått mat+ frukt men nej. Då var de som han fick ny energi =/
Så han var vaken från 7 till 12.30... (sov 5 min i bilen dit) =S... men han slockna med en gång då vi åkte därifrån... var bara och lägga över honom i sängen då vi kom hem... Så nu sover han så gott så...helt färdig.
God soppa för övrigt - champinjon soppa idag...=P

Ska plocka lite.. fixa med tvätten...

När Tommas kommer hem ska han byta däck på bilen - dumt och slita på dubbdäcken... så nu blir de sommar däck =)
Jag tänkte tvätta av vagnen.. under vid korgen, däcken.. massa salt och så... håller ju längre om man tvättar den... så de lir projektet sedan... - lyfta av sittdelen och så.. slänga tyget i maskinen...

Ikväll ska Tommas döma fotboll i Lysekil... Jag och Theo ska bara vara hemma...

Solen lyser så härligt - bra för blommorna ute.. då växer dem en massa... =) får passa på och njuta - hoppas de håller i sig hela veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en