lördag 20 mars 2010

Lördag

Vad kan den här dagen bjuda på...?

Jo, upp med tuppen... frukost och fixa i ordning sig...kikade lite på TV...
Tommas fick ett ryck och städa och tvätta bilen (behövligt vill jag lova)... visst kan man tycka att det är ogjort arbete - men den skiten som är borta är borta... =)

Theo sover ... efter att ha fått gröt och så... tröttis... sovit lite oroligt inatt... men så är det!
Sedan ska Theo få lunch... innan vi åker till Kungshamn på kalas. Ska fira Oscar som fyllde 1 år i torsdags!

Efter det åker vi till Brastad - Tommas ska vara med i någon innebandyturnering...(han blir dock sen dit). Jag och Theo stannar och kikar en stund...
Tommas ska sedan med ett gäng därifrån ut och äta i Lysekil, så han kommer väl hem ikväll vid 23 eller så... Men jag och Theo kilar hem... är ju premiär för körslaget ikväll =)

Kram på er och ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en