tisdag 30 mars 2010

Kvällen blev lång...

Eftersom Theo inte somnade förrän 12.30... så blev resten av dagen knepig...
Men jag lekte och roade så gott jag kunde tills de var dags för välling och sova .. 19.15 slocknade han så gott..=)

Jo, jag tvättade ju vagnen förut... fick se att ett fäste spruckigt =O... Tommas fick åka till babyproffsen efter jobbet - ny del beställd... !
Fattades bara det... men men den delen kommer förhoppningsvis nästa vecka... går att köra med vagnen ...men man blir lite skraj...tänk om den ramlar isär eller nåt... =/
Så inget däck byte idag... blir till helgen istället...

Hm...nu är jag trött... dags att ladda för en ny dag i morn

1 kommentar:

  1. ★ Katta - Mamma till Isabelle o Melvin ★30 mars 2010 kl. 21:35

    Måste bara fråga, kokar du fortfarande vatten till theos välling, minns inte hur länge man ska koka deras vatten? vet du det?

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en