fredag 26 mars 2010

Idag är det fredag....

Ute regnar det... hur roligt är det då? Jag som vill ha sol... sol ....stor sol. Men de är jag nog inte ensam om!

I morse sov vi länge... klockan 7.15 vaknade lillprinsen.... han har dock sovit oroligt inatt... men de är väl mycket som rör sig i både hans kropp och huvud...
Just nu ligger han och leker - provar rösten... jag kan lova att det finns resurser!...

Idag ska här fixas lite hemma..tvätta, dammsuga... plocka lite... fattar inte varför saker inte plockas bort...men fram kommer dem...
Vid halv fem ska jag och Tommas på after work=)... (vi som sitter i cupgruppen - ska ha lite avslutning). Så de är mamma, Anders och Lennart, Pernilla och Jannice också! Blir trevligt...
Efter vi ätit buffe och druckit gott så åker vi hem till oss. (därav plockandet) Här blir de kaffe med kladdkaka och grädde... =P MUMS!

Simon och Bea kommer hit och är med Theo... så jag ska även plocka fram och förbereda med pyjamas, välling och så till honom... ska slänga ihop en paj också.. så Simon och Bea har något att äta...!

Hämtade ju "ris" igår - så jag ska göra fina påskris nu... ett litet inne och ett på utsidan ;)

Nej, nu lite te... och läsa tidningen - innan dagen drar igång på riktigt...

1 kommentar:

  1. Hej!

    Var med och tävla i min blogg.
    Just nu pågår en i samarbete med Smått & Snyggt och en med lAim Design!

    http://lindet.blogg.se/2010/march/vinn-ett-skotunderlagg-eller-en-varmossa-fran.html

    http://lindet.blogg.se/2010/march/pasktavling-med-smatt-snyggt.html


    Lycka till!

    Kram Linda
    lindet.blogg.se

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en