tisdag 16 mars 2010

Hm... en del grejer att fixa...

En del små grejer som ska göras under kvällen - se om de går att få till...

Har en som svarat på en annons så jag måste svara på den och kolla några saker...
Några SAIS grejer som ska göras, maila och så...
Tvätt att hänga, lägga in tvätt, ska diska...
Dammsuga...
Fixa med mat...
+ lite andra saker som ska kollas f-kassan, mail, banken osv...

Grattis JONATHAN som fyller 1 år idag- HURRA HURRA HURRA HURRA!

Tommas ska handla innan han kommer hem... sedan fixa med ett par ärenden i Brastad ...
Han ska på möte vid 18.30 tror jag de var...

Så jag och Theo tar de lugnt här hemma... laddar för föräldraträff på bvc i morn!

2 kommentarer:

  1. urs urs det där hushållsarbetet skulle man vara glad om man kunde klara sig utan :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har en fin kväll, kramar!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en