torsdag 18 mars 2010

En trött kille...

Som sagt vi har vart på baby cafe idag på förmiddagen... Theo sov en stund i bilen till Lysekil....Men de räknar jag knappt- sedan var han vaken ända tills vi åkte hem... med andra ord han vaknade 7.20... sov 15 minuter på förmiddagen Då vi åkte hem 11.30 sov han i bilen hem. Så länge har han nog aldrig vart vaken... men de gick fint - han fick ju mat och så där och lekte på mattan m.m. MYS! Många sötingar och deras mamma eller pappa =)...
När vi kom hem var de bara och lägga honom i sängen...där sover han ännu... gott! Trött och sliten bubbeman!! Jag hade färdig mat sedan igår och de var bara och värma ...kanon!

Vädret här är grått och små tråkigt - men de är tö väder... shit vad fort de smälter undan all snö.. tummen upp för det!

Inga mer planer för dagen... bara lite små pill här hemma...

Är så skönt att kroppen verkar ha hittat tillbaka till sitt "vanliga jag"... De ser jag som positivt!

Grattis OSCAR som fyller 1 år idag - HURRA HURRA HURRA HURRA!!!
På lördag kommer vi på kalas!

Ha en bra dag ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en