måndag 15 mars 2010

Återigen måndag...

Är det något annat än måndag och fredag?
Ibland kan man undra...

Theo är feberfri idag... skönt... han var redan bättre igår.. men är förkyld...inte konstigt tycker typ alla är det...eller?
I alla fall folk runt oss...

Även idag är de fint väder... men vi håller oss inne då vi inte chansar... ska ju ha en extra kurera på sig dag... men i morn kan vi nog ta oss utanför väggarna... då även Theo =)

Så inga större planer för dagen... ska fixa med maten sedan...
Mamma skulle eventuellt kika in en sväng påväg hem från jobbet!

Ikväll har Tommas träning - åker vid 19.15...är hemma strax efter 22... Så jag har TV:en själv... det innebär familjen annorlunda - TRIST, det är sista avsnittet ikväll... =/
Spårlöst är ju repriser - så de går också bort... hmhm...vad finns att se från 21...?

Kram på er och ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Katta - Mamma till Isabelle o Melvin15 mars 2010 kl. 12:47

    Jo jag kan oxå förstå personalen om det är mkt barn å lite personal. men då får de anställa fler tycker jag. Nu när Patric hämta Isabelle så satt alla barn inne vid matbordet medans Bell och 2 andra barn fick vara ute och vänta på att bli hämtade. Blä för det.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en