lördag 20 februari 2010

Snö

Ja det är väl en passanda rubrik...

Var kommer all snö ifrån =S
Vi skottar och skottar men är lika mycket på trappan och runt bilen... i alla fall...
Och plogen har nog inte ens vart inne på vår väg idag... =/
Nu blåser de och yr värre än värst.. Vi kommer ha snö till midsommar! =S

Värmepannan verkar ej fungera... är svinkallt här hemma 13 grader *brr*... eldar ljus.. och har varmt på oss...Anders ska komma ner och kika...(jag vågar ej trycka) så får vi ställa in de på el istället... HOPPAS de funkar!

Var iväg till Lysekil förut - de skulle jag skippat... körde in på Volvo för att tanka, KÖRDE FAST =( =/
Som tur var kom en tankbil... en snäll kille som skottade runt bilen... försökte gunga loss den... - kom även en kille med lastbil från Niklassons gräv... och hjälpte till och putta. BILEN KOM LOSS! =D
Fick tankat...men fick ringa återbud till en tid hos optikern. Jag körde lugnt och stilla hem istället. Får även hämta kläder hos Tove en annan dag...

Så gott folk håll er hemma!

Kom i alla fall hem - gick lugnt och fint... Theo sov bara 25 minuter.... så jag fixade mat till honom då jag kom hem. Idag blev de kött,potatis och morot... gjorde extra så de finns ett par dagar till!
Våran köttgryta står och puttrar...ska bli gott med varm mat...Theo somnade gott efter maten så nu sover han nog en lång lur!
Jag brukar inte frysa men nu gör jag det... fingrarna är alldeles kalla...

Skulle vart hem till Tommas föräldrar ikväll, men de blir ej så - stannar hemma. Blir familjemys =)
Melodifestival... äta gott och slappa under en varm filt!

Jaja, ska kika runt på nätet...ha en bra dag inomhus!

1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en