onsdag 17 februari 2010

Promenerat!

Idag har jag verkligen vart ute och rört på mig... =)

Åkte till Skalhamn - hem till Anna vid elva, även Jenny kom dit. Vi gick en promenad på lite mer än en timme (7 km). Våra små sov så gott i vagnarna =)
När vi kom tillbaka till Anna så kom även Ellinor... (hon skulle vart med och gått men var tvungen att jobba!)
Blev lunch där... + kaffe. Mysigt. Kul och träffa dem =P

Sedan hem - Theo skulle ha mat... (allt blev lite senare idag - trodde inte jag skulle bli kvar där så länge... ) Så nu får jag tänka på att få med mig mat... i fall tiden springer iväg.
Theo åt bra även idag... fick även lite ersättning. Sov en stund .

Jag åkte iväg till Brastad - träffade mamma. Vi gick en promenad (3 km) =). Tommas och Theo var hemma...
Efter vi gått gick jag till killarnas träning... fick sålt lite lotter och så. Pratat med föräldrar m.m.

Väl hemma var de duschen =) SÅ SKÖNT!
Sedan ammade jag lillplutten... ha somnade sedan så gott så...=)
Vi har fixat mat tills i morgon...

OS:
Såg precis Anja krascha ...hoppas hon klarade sig bra... =/
Ska se sprinten sedan... hoppas på svensk medalj =P

Nej, ska nu vara social med min andre hälft ...i morgon blir de Baby cafe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en