lördag 27 februari 2010

Lördag...

Har vart en sväng till Brastad - handlat... ska bjuda på lunch idag.

Sverige tog guld inatt =) i curling!

Ska se reprisen sedan... om jag hinner - såg ej matchen inatt, var för trött...

Nej, ska plocka lite här hemma innan mamma och dem kommer. Sedan börja med maten....
har kört med värme fläkt utanför huset inatt... med presenning över och så för att tina isen runt luftpumpen... Kom vatten i kontakten så jordfelsbrytaren slog ut i natt...men de fick vi fixat och kunde sedan köra igång fläkten igen! Har tinat super bra.. så snart hoppas vi kunna få i gång värmesystemet igen - så vi slipper köra på elen som vi gör nu...

Ikväll ska vi in till våra grannar David och Menchi =) Spännande och se hur dem bor och så...=) blir mysigt!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Och snart ska de ha en bebis =) Jag jobbar med Menchie så jag vet =P

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en