tisdag 9 februari 2010

Lång vinter...

Som sagt - vintern verkar inte ta slut...idag har det snöat mer... =S

Var på musiklek idag på förmiddagen - mysigt. I dag var de fler mammor med barn där. Så vi var fler än förra veckan. Många födda 09... + några äldre barn också...=)
Träffade bland annat Anna, Linus och Sebbe + Camilla och Jenny... trevligt :P

Efter de åkte jag hem, i hopp om att Theo skulle sova men nej... han sov på musikleken (under fika stunden max 15 minuter). Jag provade att lägga honom då jag kom hem... men nej, så jag fixade mat åt honom...(han låg lugnt och mös)...så ha fick mat... sedan låg han på filten och kikade på sina leksaker... i gymmet en stund... vi sjöng och busade ... sedan ammade jag honom... och efter de sov han lite mer än en timme...

Han vaknade lagom tills Tommas kom hem fyra... jag tog med Theo i vagnen. Gick till affären - på vägen hem stannade jag och pratade med David och Menchi... (grannarna) =)
Theo sov ca 40 minuter i vagnen... så idag har han inte sovit mycket!
Men han har vart hyffsat glad nu ikväll... fått gröt med äpple och päron på =)
Sedan fick han bröstet innan 20... och sover nu så gott i sin säng... =)

Vi kikade på Bygglov - så fin uteplats de blev..."avis".

Nu e jag trött.. blir snart sängen...

Inatt sov Theo som "vanligt" somnade 20 igår kväll - vaknade 5...åt - sedan somnade han om till 8...
(har ju haft en vecka med andra natt rutiner...- men i natt var de som vanligt.)
Får se hur de blir inatt...

Theo har ju en gåstol ... han brukar stå i den... han når typ med tårna... men tycker de är skoj... (omedvetet har han tagit sig framåt)..

Laddar för i morn - då vankas de städ... =/
Sugen - NEJ!

God natt på er!!

1 kommentar:

  1. katta - Mamma till Bell o Melvin10 februari 2010 kl. 22:04

    sitter han bra i gåstolen? Melvin har oxå en. Där han sitter ibland korta stunder, men han måste ha en liten kudde bakom ryggen annars går det inte =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en