lördag 6 februari 2010

Jag utmanar er att göra listan alla och berätta för mig så jag får läsa :)

Vilken svordom använder du mest? f a n
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Går efter min son... ibland får jag dock ställa klockan om man ska iväg...då brukar de vara vid 7.45... är de efter Theo kan de bli mellan 7-45-9.00 =)
Hur många resväskor äger du? Ingen
Använder du flip-flops? Japp, (perfekta då man är gravid - var de ända jag kunde ha i somras på fötterna pga av allt vatten som samlades där...)
Var köper du dina matvaror ifrån? Coop
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag brukar fota - är sällan med på bild...
Vilken var den senaste filmen du såg? Wallander - dödsängeln
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med vänner gärna tillsammans med våra barn.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Nytt kök (diskmaskin)
Har någon någonsin kallat dig lat? Många gånger...
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej aldrig!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Barnvisor
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Lyssnar på allt....så kan inte svara på det!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men vad säger jag ju inte =P
När var senast någon stötte på dig? VA!
Vad åt du till middag senast? Kyckling med grönsaker!
Använder du huvtröjor? Ja de händer!
Kan du vissla? Inte super bra - men de kommer lite ljud!
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? ALLT som går fort och hit och dit...
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja de händer kanske...
Vilket riktnummer befinner du dig i? pip
Tittade du på tecknat när du var liten? OFTA! Bra tecknat förr=)
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Lagom stort
Hur många syskon har du? En lilla syster, två små bröder = 3 st
Är du blyg inför det motsatta könet? De händer...
Vilken film kan du alla replikerna till? Finns nog ingen
Äger du några band t-shirts? nej
När flög du senast? Till Gran Canaria februari 2009
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 5
Läser du för skojs skull? Älskar att läsa...
Pratar du några andra språk? Engelska, tyskan har jag glömt...
Diskar du din egen disk? Japp, om inte Tommas redan tagit den...
Har du gråtit offentligt? Ohhh jaa ..många gånger!
Har du en stationär dator eller en laptop? Både och
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ofta
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ev tatuering
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja egentligen ..
Kan du kasta macka? Jaadååå
Har du någonsin varit på Jamaica?
Vad har du med dig in på bion? Bra sällskap, popcorn + cola...
Vem var din favoritlärare och varför? Henrik - då jag gick i nian, han var bara så bäst! ny exad lärare!!
Har du dejtat någon av en annan religion?
Vad har du för väder? SNÖ
Har du en blogg? Ja
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Yrkesämnena
Gillar du att flyga? Ja, men kan bli segt!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Empati
När sov du senast på golvet? ??
Vilken är din favoritdrink? Vet ej...
Gillar du din boende-situation? Super nöjd
Vilken är din mammas hemstad? pip
Din pappas hemstad? pip
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? gärna 6 timmar i alla fall
Är dina dagar fullbokade och stressiga? finns att göra... men inte stressigt
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
Vilken är din favoritfrukt? Apelsin
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ja
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 26
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja de kan nog hända ?=/
Tror du på liv på andra planeter? Självklart
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Ska man skriva sånt här... nej tror vi hoppar det!
Tror du att Gud är man eller kvinna? Varken eller...
Vad var det senaste du åt? chips
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? beror på...
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingen aning... bara gemensamt beslut...
Gillar du senap? Ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? De blir snart lättare!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja de kan jag tänka mig...
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Finns de någon sån?
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
Tycker du om att krama folk? Ja... är kramig av mig...
Skulle du säga att du är trendig? Nej
Äger du en digitalkamera? Nej tyvärr... har en seg digital.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag vet...
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JJAAA
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Pojken som kallades DET, pojken som inte fanns...
Tycker du att du är attraktiv? Ånej
Vad är du allergisk mot? Klor... men utsätter mig för de ändå...(får klåda)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej...
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Vet inte...
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla läsare :)

Jag utmanar er att göra listan alla och berätta för mig så jag får läsa :)

2 kommentarer:

  1. Nu har jag läst din lista :) De var bra att du satt "pip" där du tyckte de var för privat :P heheh kram Love

    SvaraRadera
  2. Jag surfade runt lite och hittade din blogg. de kan ha varit via familjeliv men e inte helt hudnra :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en