torsdag 25 februari 2010

Grattis Angelica 23 år!

Hurra Hurra Hurra Hurra! =)

Har inte hunnit kolla om TV:en funkar idag... hoppas det - är ju bra OS tävlningar iikväll med...
hockey herrarna losade i morse - kasst! =/
Men men

Har vart på torp idag...handlat lite till lillgrabben... lägger upp bild när jag kommer hem...(är hos mamma nu)
Köpt lite mat och annat kul =)

Om en stund ska vi äta middag... gott gott... =P Väntar på att Angelica ska komma hem från jobbet (hon slutar 18).

Om någon missat det så SNÖAR de gör mycket ute! IGEN!
Så de blir till att skotta då vi kommer hem... =S hoppas plogen kör in ikväll eller så!

Jo, jag glömde skriva igår att jag vann i en tävling här på nätet lägger upp bild då de sakerna kommit hem =)

Ha en bra kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en