onsdag 24 februari 2010

Gillar ej Telia

Morr säger jag...

Tv:en fungerar inte.. igår kväll stelnade bilden hela tiden (men man kunde se - fick trycka över på en annan kanal och tillbaka då gick de) men så fungerade bara 3 kanaler igår kväll...
Idag funkar de inte alls... får bild en kort stund sedan stelnar de... går ej att byta kanal... får starta om hjälper inte... =S =(
Blir så trött - de ska bara fungera - internet går ju =/
Vill ju kunna se stafetten ikväll...

Sedan har jag vart ute och hackat is runt luftpumpen... =O hur ska vi få bort allt... undrar undrar...
Höll på en timme...men syns ju knappt att jag vart där...
Nu lagar jag mat... Theo sover fortfarande ute i vagnen... men han vaknar nog snart...

När Tommas kommer hem ska han fortsätta på utsidan med isen... måste få fixat TV:en.. vi vet ej vad vi ska göra... har provat allt...
Tommas föräldrar kommer förbi...
Jag ska väl en tur till killarnas träning...

Vill att TV:en ska funka så vi kan se OS ikväll...

1 kommentar:

  1. har ni LCD eller PLASMA tv? Har hört att plasma kan bilden fasna i .

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en