torsdag 18 februari 2010

Baby cafe!

Det var lika mysigt idag som förra gången =)
Tiden går så fort bara ..=O
Var ungefär samma folk som sist...

På vägen hem började de snöa...ser hur de vräker ute just nu...

Theo fick mat då vi kom hem... nu sover han... dock inte så länge till kan jag tro!
Även jag har ätit ...hunnit med disken... vattnat blommor...

Om en stund ska jag iväg och hämta mamma på jobbet... hon jobbar över idag... till ca 16 tror jag.
Ska handla då jag lämnat av henne hemma... känns tomt i kylen...

Ikväll blir de bara lugnt hemma... Theo ska bada bland annat...
Tommas ska iväg på innebandy träning vid 19... Så då har jag TV:en själv. Men de blir väl OS kan jag tro... är ju skidskytte ikväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en