torsdag 4 februari 2010

Baby cafe!

Det har vi varit på idag mellan 9.30 - 11.30, hm klockan blev 12.15 innan vi gick därifrån... =)
Det var mysigt, babyrytmik, sång... Lite socialt umgänge!
Fika blev de också...
Theo sov en stund i famnen där... sedan sov han i bilen hem... men vaknade när vi gick innanför dörren.

Han lekte en stund på filten... sedan var de matdags, broccoli, blomkål och potatis...päron =P

Nu sover han gott...

Även jag har hunnit äta... nu ska jag ta tvätten...
När Tommas kommer hem ska vi röja snön från garage taket...

Tommas ska på träning ikväll - när han kommer hem ska vi sätta musfällor i motorn på bilen... Hade ju bilen på service i måndags - hade musbo där URS! Så Jörgen tog bort och blåste rent... så nu ska vi sätta fällor och se om vi haffar någon. Förhoppningsvis är dem väck! =/

Jag och Theo ska bara vara hemma och mysa...vi har gjort vårat för idag... dem små blir allt bra trötta när man är iväg så...

1 kommentar:

  1. Mysigt med babycafé... :)
    Men de där med mössen i bilen låter inget vidare. Hoppas de håller sig ifrån er bil!

    Ha en fortsatt mysig kväll!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en