onsdag 13 januari 2010

Tränat idag =)

Hm... Theo sov länge idag... skönt. Efter som han inte sover mycket på dagen så behöver han sova ut!
Efter frukost och annat drog jag igång med middagen... gjorde den klar...

Vid 12 fick Theo smakis - morot idag NY SMAK! Sedan ammade jag... efter de åkte vi till Lysekil och hem till Rose-Marie på fika och tjötade i ett par timmar! =) Trevligt!
Sedan hem... då åt jag middagen =).. Tommas tog lillkillen och gick en sväng med vagnen... jag kilade sedan till Lysekil igen men tog med mamma på vägen. Vi åkte till simhallen! Simmade 1200 m... känns kanon bra och kändes bra under tiden jag simmade också! =)

Sedan väntade vi så Linus kunde åka med... ringde och kollade så de gick bra här hemma... De gjorde det!
Tommas gav honom gröt då han vaknade ..lekte och sedan blev de bad och mys...
Efter de kom jag hem och då var de dags för kvällsamningen... nu sover han så gott så! =)

Nej ska nog sova nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en