torsdag 28 januari 2010

Torsdag

I går blev de inget bloggande...

Men ska försöka få med de här...

Min bror fyllde 21 år GRATTIS till honom=) !!
Var på mitt jobb och hälsade på...kom dit vid 10 då satt dem och fikade - bra prickat! Var studiedag i går.. så inga barn bara personalen... Kul och träffa dem igen.. var ju en månad sedan sist!
Efter de åkte jag och mötte upp Angelica i stan... vi gick runt i några affärer - inte lätt att köra vagn i snö slask och skit...men vi kom fram...
Tog en fika på "katten" - mysigt...

Sedan åkte vi hem, till mamma. Theo fick mat där... dem berömda ärtorna... =)
Efter de åkte vi hem... fixade lite... åkte sedan till Brastad igen, för att kika in på killarnas träning... fick in lite lott pengar. Vid halv sex åkte vi till pappa - där vi firade Simon! Blev smörgåstårta och fruktsallad - MUMS! =P

Idag:

Fick sms i dag vid nio... av Anna. Vi bestämde att jag och Theo skulle kika ut till henne vid halv ett... så de gjorde vi - KUL! Hon bjöd på lunch...och sedan blev de kaffe. Pratade om en massa olika, trevligt var de i alla fall... våra sötingar fick hälsa på varandra...märks att dem är lika i ålder .. mös på filt och satt i babysitter...

Åkte hem vid fyra...
Mötte Tommas hemma - växlade några ord innan han skulle åka och klippa sig... sedan direkt iväg på möte. Han är kvar på mötet ännu...
Så jag och Theo har haft en hel dag! Han har badat ... lekt lite... nu ska han sova.. ligger nu i sin säng...
Ska gå och kika till honom nu..

Efter de blir de TV... kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en