lördag 30 januari 2010

Brr kallt ute idag...

-19 grader visade termometern då vi gick 8... =O "brr"

Theo sov så där länge inatt igen.. 20.30 - 8 (var uppe och han fick nappen vid 4.30)... så vi är utvilade...
Han har ätit...lekt i sitt gym... nu sover han igen... får väl se för hur länge...

Nu vid 11 kommer Tommas föräldrar hit på kaffe...

Just nu håller Tommas på att koppla in en ny telia box (man kan spela in på den)....
Verkar gå sådär... eller nåt...vi får se...vi fick ju en - som ej funkade som den skulle. Så den skickade vi tillbaka - så nu har vi en ny som vi ska försöka koppla in...
Hm.. verkar inte funka..han ringer telia igen...och de innebär KÖ!!

Nu hör jag min prins prata ... han har vaknat ...redan =O de var inte länge han sov... 30 min... (men han sov ju hela natten så)...

Hm... i eftermiddag vid 15 tiden åker jag och Theo till Brastad - till mamma. Vi ska ha kalas för Simon där... blir nice...
Tommas ska ej med..han ska ut med jobbet - så han ska till Lysekil (först till en kollega, sedan ska dem bowla vid 18 tiden, äta...sedan skulle dem hem till någon annan på jobbet, efter de skulle dem väl till Sjökanten...)
Jaja, så han är hemma mitt i natten...

Men men hoppas ni får en bra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en