lördag 26 december 2009

Annandag jul!


Theos fina gåstol!















Theos fina julklappar...














Ja då har vi firat jul i tre dagar... lite bilder har jag ju nu lagt upp...
Snälla har vi varit och ätit gott och så har vi gjort..=)
Ikväll är det tänkt att åka till pappa...men nu kände sig Yvonne lite krasslig så jag vet inte...=/
Trist när hon äntligen är ledig... hon har jobbat hela julen.. så idag är hon ledig och mår kasst!

I går började de snöa en massa... slutade under natten men började vid 5 i morse igen... så de har kommit ca 10-15 cm... =) Vitt och fint... får de ligga är de ok.. men trist om de kommer en massa och sedan regnar bort med en gång...

Idag kom mamma, Anders och Linus hit på frukost... dem är nu påväg till Stockholm... dem skulle köra sakta och lugnt... tar tid idag när de är så mycket snö! De ska hälsa på min morbror och kusiner.. de ska vara där till 2 eller 3 januari...

Ska nu kolla med mina syskon om de ska till pappa trots att Yvonne känner sig krasslig eller hur dem gör...

Nej, ska vara lite trevlig med min familj...

2 kommentarer:

  1. Den sjugande hunden fick min son Eddie med 4 månader och han bara älskar den....

    SvaraRadera
  2. katta - Mamma till Bell o Melvin27 december 2009 kl. 12:41

    Fina bilder.. Den hunden fick Isabelle förra julen , jag hatar den... han spelar ju lite när han känner för det. Usch ! Har den alltid avstängd =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en