torsdag 3 december 2009

snart sängen

Var hos mamma ikväll efter banken..passade bättre så...
Fick skrivit in en del på datan angående Höstrusket...Ska fortsätta en annan dag...
Fikade lite - jag hade med en kladdkaka...var tvungen att äta upp den då jag frostade av frysen här idag... då tinade ju den kakan...var typ de ända jag hade kvar i frysen =/
Men på lördag fylls de upp med lite godsaker - då ska jag och mamma baka.. Tommas får följa med och ta Theo ... så ammar jag då det behövs... =)
Kanon!

Vi skrev även en inköpslista för i helgen...mamma handlar i morn så får hon pengar sedan...

Theo somnade bättre ikväll - skönt det.. gör så ont i mamma hjärtat när han är ledsen...

Nu laddar vi för i morn ... julfest med jobbet och jag är bjuden =)
Theo får följa med, tur det...blir ju svårt annars...

Sov gott - de ska jag!

1 kommentar:

  1. Melvin blir två månader om 4 dagar och idag vägde han 5490g och ät 57cm. Så han har gått om Isabelle när hon var i den åldern =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en