onsdag 16 december 2009

Ojoj... de närmar sig med stormsteg

Inte långt kvar till julfirandet ska dra igång.. vi börjar ju om en vecka att fira jul.. då vi har lilla julafton med mamma och gänget =)

Men men idag på posten fick jag hem ett paket med bodys från babykungen som jag beställt till min prins... =) Så fina - dem ska han få i julklapp!
Fick även några julkort - JAG ÄLSKAR JULKORT! =)
Sedan var de någon räkning med, men den kunde ju ha kvittat...

Har vart ute och gått en promenad... i mindre snöstorm - Theo sover gott i vagnen.. jag ska snart fixa med maten...
Igår hos mamma blev de inget med korten... ska göra den ikväll istället så i morn hoppas jag lägga ut lite här i bloggen... eller om jag orkar så gör jag de ikväll!
Fick hjälpa henne med granen... och så fikade vi m.m.

Jo igår när Theo låg på mage så rullade han över till rygg för första gången (åt vänster vände han sig)... och han gjorde de igen när jag vände tillbaka honom... =).. han e för söt.. han såg så förvånad ut... framsteg hela tiden...

Hm, ikväll har killarna sista träningen innan juluppehållet... så jag ska dit en sväng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en