fredag 18 december 2009

Fredag den 18 december

Theo är idag 3 månader och en vecka! Min stora kille... som just nu ligger och sover... inatt vaknade han (som vanligt vid 3)... men fick värsta skrik attacken - ont i magen... så vi var vakna ca 1 timme innan de lugnade sig... och han fått bajsat och ätit ...

Men men de har snöat.. är så vitt och fint ute... kallt också... får de bara ligga så är de mysigt.. men trist om det kommer och sedan försvinner med en gång!..kan få vara vitt över julen tycker jag!

När Tommas kommer hem sedan vid halv fyra ska vi åka till Uddevalla och torp... handla de sista klapparna... =)
Är säkert super mycket folk men men de går nog bra!

Efter de ska vi åka till Lysekil - hem till Merete, hon bjuder på mat.. trevlig =)

Tommas ska senare ikväll hämta mamma i Munkedal ... då hon har varit iväg med jobbet och lyssnat på nån musik grej...

Hm... funderar på om jag ska köpa nåt mer till min prins... blir nog några pyjamasar...dem han har börjar bli lite korta...han växer...

Julfesten på jobbet var mysig i går.. så kul att träffa barnen och kollegorna... saknar dem allt. Sedan är de mysigt och gå hemma med Theo.. men man saknar lite de där sociala med vuxna...
Hoppas jag får komma tillbaka dit sedan då jag börjar jobba igen!

Nu är de inte många dagar kvar till dopparedagen.. mindre än en vecka ...

Ha en bra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en