tisdag 8 december 2009

Bara 3 timmar kvar!

Sedan ska jag ta av maskinen. Den är smått ivägen - speciellt när man ska amma. Får sitta på annat sätt...:/.. men men är ju inte lång tid kvar!
Hoppas den visar nåt resultat... man vet ju inte om den sitter rätt... eftersom man rör sig och så... men men de får jag veta i morn ...

Har precis lagt Theo i vagnen - han somnade direkt...tröttis!
Jag har även fått undan disken... ska hänga upp en tvätt också!

Ska vara i Lysekil halv ett - lämna Theo hos min syster en stund, medan jag åker till vårdcentralen. Ska lämna maskinen och så!
Ska in på apoteket också.. köpa hem alvedon... vankas ju sprutor för lillprinsen på fredag. bra att ha hemma alvedon ifall de blir feber!

Sedan hem och byta kläder... fixa lite innan jag ska hämta Tommas kl 16 på jobbet, hämta Simon efter det. Vi ska in på torp och köpa de sista julklapparna...vilket är för oss minst 15 stycken .... =) =/

På måndag blir de julgrans hämtning hos pappa... när tar ni in/fram gran?

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en