tisdag 1 december 2009

1 december

Ja nu är de inte långt kvar till jul...är inne i decmber.. den månaden kan ju inte börja bättre. Är BLÅ himmel och stor SOL! =)
Snö kan de få komma till jul =)

Idag var de upp tidigt...halv sju - fick väcka lilleman - det gillar jag inte.
Men de gick bra... lämnade honom hos moster Angelica kvart i åtta...

Jag hade tid hos läkaren kl 8 för provtagning m.m.
Så jag lämnade två rör med blod för en massa tester...
Fick ligga och vila lite - hon kollade blodtrycket 125/75 idag =)
Kopplade sedan på EKG - det såg bra ut.
Hade 155 i hb och de var inte farligt - kvinnor kan ha upp till 153-155 (jag ligger på de högre snittet i hb helt enkelt)
Fick ny tid nästa vecka - får resten svar då... tyvärr är de den danske läkaren jag ska till... då ska man ju fatta nåt också... =S.. Blir nog bra...

Theo har nu fått mat... vi ska strax kila in till farmor... lite mat och tjöta lite..! =)

Sedan hem och fixa - tvätta och så.. Inget mer planerat för dagen... hemma kväll med mys...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en