måndag 9 november 2009

Uppdatering

I helgen har de då varit lilla Höstrusket... jag och mamma har gjort mackor - ost, skinka och köttbulle smörgåsar...
Hade hand om frukosten som serverades på söndags morgonen till ett norskt lag som var här och spelade! =)
Cupen har rullat på bra.. mina killar har deltagit.. först i pojkar 10 på lördagen - där spelade dem bra... och på söndagen var de ett gäng i pojkar 11. Där slutade laget 3:a... i pojkar 10 räknar man inte poäng utan spelar matcher mot olika lag och alla får pris!
Träffade Anna i sporthallen - var där och tittade på sin dotter som spelade. Hon hade klart med sig lille Linus åh han var så söt... 5 veckor gammal! Fick numret av henne - skulle höras av. Så skulle vi hitta på nåt..=)

Sedan så var de ju fars dag i går.. den kom vi allt ihåg.. var hos min pappa en stund på eftermiddagen på fika - han fick varma strumpor av oss.. som han kan ha när han är i skogen eller så! Sedan var de ju Tommas också... han fick kalsonger...=)

Natten har vart underbar.. Theo sov från 22 till 4...sedan efter mat... sov han till 8... =)
Han är ju nu 8 veckor och 3 dagar...
De händer så mycket... blivit mycket stabilare... och vill vara med... "ska vara där de händer" ;)
Pratar och skrattar... han är för go... älskar han mest av allt..!! =)

Jag har gått en promenad nu på morgonen - så nu ligger han i vagnen och sover...
Ska tvätta .. och fixa lite...
Annars bara ta det lugnt efter helgen!

Funderar lite på det här med vaccinet... jag vill ju ta det.. men vill ta de nu.. inte behöva vänta till typ v 49... segt =S

Undrar om Sandra fått sin bebbe... var ju beräknad 5 november...har inte hört något..?!

Framkallade massa kort nu i veckan som var... från förlossningen och tills nu... så dem ska sättas in i album... kanske ska göra de idag..?!

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en